Friday, May 14, 2010

sakit lagi :'(

salam.malamni aku just nak luahkan ape yg aku alami harini.
sakit kepala aku datang lagi tanpa diundang.aku pelik dan risau sgt sbb dalam bulan ni dah 2 kali aku sakit.aku ade hajat nak pegi medical check up tapi sape nak temankan aku?penjaga aku?macam tak tau je.aku menangis gile2 smpai la mate aku bengkak.sakit sangat2.aku tertanya2 ape la yang aku alami.sama ade gangguan halus ataupun penyakit serius.yang aku pelik,sbelah kanan kpale aku je yang sakit.ape maksudnye?aku nak jawapan tu tapi....aku nak pegi sendiri,aku tau jalan tapi aku perlukan seseorg utk temani aku.kawan2 aku kebanyakannye duduk asrama dan x boleh keluar.ape ni??kalau x silap dah nak dekat dua tahun aku rase.aku try pegi brubat kampung ok la kejap pastu ade balik..xpelah.mungkin esok aku akan pergi.harap sangat ade yang sudi temankan aku.

ok lah.aku sekolah esok sebab ganti kelas tambahan yang tertinggal pasal kem haritu.
harap sangat ade yang nak temankan aku.gudnite.wassalam.


salamsayang; aNis

No comments:

Post a Comment