Tuesday, May 18, 2010

ape nak jadi. . .

salam.harini aku penat sangat n terlalu marah kat budk2 kelas aku tu mse kelas tambahan tadi..1st time aku marah gile.mane taknye,diorg bising sgt.kalo xnak dgr cikgu ajar tutup mulut dah la.ni nak ggu org lain.skali diorg tercegat tau pun nak senyap.puas hati aku.esok pulak aku tak dapat nak gi skolah sbb terpaksa gi checkup lagi.kalo pegi hari skolah tak sempat sbb patient msti ramai.kalo pegi hari minggu pulak,time org cuti.aku plak bajet nak gi mse cuti skolah ni tp kbetulan esk mkck aku kne gi htr tok aku gi hospital yg sme so nak jdkan kje sng,die bwk la aku skali.tp kalo aku dpt appointment mse cuti mmg mnyedihkan la sbb aku tak dapat nak balik ipoh.sedihh sgt2...aku rindu gile kat fmly aku.tp xpe..aku harap sgt appointment aku hari skolah n waktu ptg..aku dah xnak missed skolah..sbb aku dah byk sgt tertinggal...dan aku sedar aku bukanlah pelajar yg pandai atau sng cite mudah faham dan mengingati sesuatu perkara baru yg dipelajari..kalo dah tertinggal tu nak kejar balik mmg payah dan itu mmg hakikat bagi diri aku.ok lah.aku dah ngntuk sgt.letih pon letih.slmt mlm.wassalam.


salamsayang; aNis

No comments:

Post a Comment