Friday, February 05, 2010

.tension.!

Assalamualaikum..
harini ak bz sket ngn smua hmwk2 aku..byk yg teramt sgt..tp sempat jgk aku update blog ni..hehehe..esk aku ade merentas desa kt skola..nk g ke xnk..klu xpegi nnt kne pggil plak..adoyai.da la ak asyik bz je skg ni.huhu.xpelah..lgpn brsukan kn baek.hihi.mcm2 la pulak =p skg ni ak ade 2 prasaan dlm dri ak iaitu..hepi+sedih=? n aku sndr pon xtau ape jwpn die..tp ape2 pun skg ni ak dlm proses nk lupekan sume yg dh trjd kat aku..dn ak nk lpekan semuanye yg pahit dlm skelip mate..kate org yg dh lepas tu biar la lepas..w'pun aku sedih cmni tp ak kne jgk trime sume ni kn..so?redha ajelah..hehe.ok la..ak nak out da ni..ade byk lg hmwk yg tggu aku..n ak WAJIB setelkan.pnatnye hny Dia yg tahu..btw,hidup knelah ceria.so,ak out dulu..tataa.ade mse nnt aku update lg. salamsayang :)

No comments:

Post a Comment