Wednesday, January 27, 2010

.help me.!!

salam.sory coz da lame xupdate..mlm ni aku nak story sket pasal kat skola tadi..pg td ade meeting unit beruniform..memandangkan aku dari skola laen,cikgu pun tny sejauh mane penglibatan aku..pastu aku pun story la..tbe2 cikgu mintak aku tlg ajarkan bdk2 ni kawad..alamak..ape aku nak ajar ni?da lame kot aku xkawad..arahan die pon aku xbrape ingat dah..mampos la aku kali ni..aduh!nmpaknye aku nak kena g cari balik buku log..aku pon pelik gak..tbe2 je cikgu mintak tlg aku..aku difhmkan diorg ni xbrape aktif..myesal plak aku msk unit ni..tp rugi gak kalo aku nak tukar coz pgalaman aku ade la ckit2..lgpon aku da ade bj die lengkap..so,nak xnak kne la jugak truskan..stahun je lg kan..korang doakan la aku sukses ye.hihihi.ok la..aku nak tdo dulu..da xde sape nak layan aku kan..huu :'( gudnite semua. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment