Sunday, January 24, 2010

...nape ni??

sorry coz aku xupdate blog..smlm aku skt gile2..aku pun xpasti ape pnyakit yg tgah bersarang lam kpale ox aku ni..membr2 aku ckap maybe tekanan jiwa..stahu aku,aku xda prob pape..tapi ni mungkin ade kaitan dgn......Astaghfirullahalazim..ape aku pk ni..minx jauh la..hrap bnd aku pk tu xdtg kaco aku lagi..n aku harap aku dpt bertahan kalo sakit ni dtg lg..

emm.harini aku pegi kb..aku cari alat tulis skit coz alat2 tls aku byk yg dah kne rembat ngn member2 aku..bengang btol aku ngn diorang ni..nak kate miskin sgt hp ade canggih2,dtg skola ngn moto sndr tp nak bli keperluan skola pon xmampu..heran btol aku..dh2..aku mls nak amik kisah la pasal bnd ni..balik je rmh tgk2 da 6 lebih..alamak..tusyen daa..letih btol aku harini..tp xpe..skurang2nye aku dpt gak ilmu..wuahwuah..terlebih plak.. =P
ok laa..aku rase mcam da xde mud nak tls lagi.mud aku dah ilang :(
erm.gudnite.sweetdream.salam sayang.

No comments:

Post a Comment